Інформація для учнів

Розклад занять


Критерії оцінювання навчальних досягнень з історії

            Під час оцінювання навчальних досягнень з історії враховується:
-          рівень оволодіння історичними знаннями; знання хронологічних меж періодів,  найважливіших історичних подій і процесів; визначення характерних суттєвих рис історичних явищ і подій;
-          рівень умінь групування (класифікації) фактів за вказаною ознакою, розкриття причинно-наслідкових зв’язків між подіями;
-          рівень оволодіння практичними уміннями та навичками роботи з історичними джерелами; обґрунтування власного ставлення  учня щодо історичної події, явища, діяча.
Всі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці.

Рівні навчальних досягнень
Бали
Критерії навчальних досягнень учнів

І. Початковий

     1
Учень може назвати одну-дві події, дати,  історичні постаті чи історико-географічні об’єкти.

   2
Учень називає декілька подій,  дат,  історичних постатей або  історико-географічних об’єктів; вибирає правильний варіант відповіді на рівні «так - ні»; має загальне уявлення про лічбу часу в історії.

3
Учень може двома-трьома простими реченнями розповісти про історичну подію чи постать; впізнати її  за описом; співвіднести рік зі століттям, століття -  з тисячоліттям ;  має загальне уявлення про історичну карту.
ІІ. Середній
4
Учень може репродуктивно відтворити невелику частину навчального матеріалу теми,  пояснюючи історичні терміни, подані у тексті підручника, називаючи одну-дві основні дати;  показуючи на  карті історико-географічний об’єкт.

5
Учень з допомогою вчителя може відтворити основний зміст навчальної теми, визначати окремі ознаки історичних понять, називати основні дати;  показувати на історичній карті основні   місця подій.

6
Учень може самостійно  відтворювати  фактичний  матеріал теми, давати стислу характеристику історичній постаті,  встановлювати послідовність подій; користуватись за допомогою вчителя  наочними та текстовими джерелами історичної інформації.
ІІІ. Достатній
7
Учень послідовно і логічно  відтворює навчальний матеріал теми, виявляє розуміння історичної термінології, характеризує події (причини, наслідки, значення), виокремлює деякі ознаки явищ та процесів; «читає» історичні карти з допомогою їх легенди; використовує історичні  документи як джерело знань.

8
Учень володіє навчальним матеріалом і використовує знання за аналогією, дає правильне визначення історичних понять, аналізує описані історичні факти, порівнює однорідні історичні явища, визначає  причинно-наслідкові зв’язки між ними, встановлює синхронність подій у межах теми; дає словесний опис історичних об’єктів, використовуючи легенду карти.

9
Учень вільно оперує навчальним матеріалом, узагальнює  окремі факти і формулює нескладні висновки, обґрунтовуючи їх конкретними фактами;  дає порівняльну  характеристику  історичних явищ,  самостійно  встановлює причинно-наслідкові зв’язки;  синхронізує події у межах курсу,  аналізує зміст історичної карти.
ІV. Високий
10
Учень використовує набуті знання  для вирішення нової навчальної проблеми; виявляє розуміння історичних процесів; робить аргументовані висновки, спираючись на широку джерельну базу; рецензує відповіді учнів;  співставляє і систематизує  дані історичних карт; синхронізує події  вітчизняної та всесвітньої історії.

11
Учень володіє глибокими  знаннями, може  вільно та аргументовано висловлювати  власні судження, аналізувати історичну інформацію, співвідносити історичні процеси з періодом на основі наукової періодизації історії. 

12
Учень у повному обсязі опанував програмовий матеріал, що дає йому змогу відповідно до вікових особливостей презентувати  власну інтерпретацію  історичних явищ.

Поурочно-тематичні плани

предмет - Історія України ( 10 клас), 38 навчальних годин, І курс (1,2 семестр.)

№ теми
№ з/п
№ уроку
Тема уроку
Кільк. год.
Група
ТМ
ОКН
КК

1
1
Завдання та структура курсу. Вступ до першого періоду новітньої історії України. Формування індустріального суспільства на українських землях
1



№ 1


Україна на початку ХХ ст.
6



2
1
Соціально-економічний розвиток та суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні



3
2
Події російської революції 1905-1907 рр.



4
3
Наддніпрянська Україна в 1907-1914 рр.



5
4
Українські землі у складі Австро-Угорщини



6
5
Ідеї автономії і самостійності в програмах українських політичних партій Російської імперії та Австро-Угорщини



7
6
Особливості розвитку культурного життя




8

Урок узагальнення знань за темою 1. Усне опитування, тестова перевірка
1



№ 2


Україна в роки Першої світової війни
3



9
1
Українські землі в геополітичних планах сторін. Перша світова війна та український національний рух



10
2
Воєнні дії на території України в 1914-1917рр.



11
3
Життя на фронті і в тилу.




12

Наш край у 1900-1917рр.
1


НІ
№ 3


Початок Української революції (1917 – квітень 1918)
4



13
1
Лютнева революція 1917р. й Україна. Початок процесу державотворення. І та ІІ Універсали ЦР



14
2
Листопадовий переворот та проголошення ІІІ Універсалу. Агресія більшовицької Росії проти УНР. ІV Універсал



15
3
Брест-Литовський договір та його наслідки. Розпуск ЦР



16
4
Здобутки і прорахунки УЦР у державотворчому процесі




17

Урок узагальнення знань за темами 2,3. Контрольна робота
1



№4


Боротьба за українську державність (квітень 1918 – 1921рр.)
6



18
1
Утворення Української Держави. Внутрішня та зовнішня політика. Антигетьманське повстання та відновлення УНР



19
2
Утворення та перші дії ЗУНР. Злука УНР та ЗУНР. Національний рух на Буковині та Закарпатті



20
3
УНР в умовах агресії Антанти та другої війни з Росією. Реорганізація Директорії. Радянська окупація України. Повстанський рух



21
4
Україна в умовах агресії Польщі та білогвардійців. Перший зимовий похід. Варшавська угода та війна з Росією. Другий Зимовий похід. Поразка українського визвольного руху



22
5
Уроки державотворчих процесів



23
6
Особливості розвитку культури в 1917-1921рр.




24

Наш край у 1917-1921рр.
1


НІ

25

Урок узагальнення знань за темою 4. Усне опитування. Історичний диктант
1



№5


Встановлення й затвердження Радянського тоталітарного режиму (1921-1939)
6



26
1
Державний статус УСРР. Утворення СРСР. Визначення кордонів та адміністративно-територіальний поділ



27
2
Антибільшовицький повстанський рух. Голод 1921-1923рр. НЕП. Індустріалізація. Коренізація та особливості її втілення в УСРР. Релігійне життя



28
3
Форсована індустріалізація та насильницька колективізація



29
4
Голодомор 1932-1933рр. – геноцид українського народу. Масові репресії. Згортання українізації. Конституція 1937р.



30
5
Розстріляне відродження. Антицерковна політика. Особливості розвитку культури



31
6
Пропагандистський ідеал радянської людини та її повсякденне життя. Представлення творчих проектів




32

Наш край у 1921-1939рр.
1


НІ

32

Наш край у 1900-1939рр.
1
НІ
НІ


33

Урок узагальнення знань за темою 5. Комплексна перевірка знань
1


НІ
№ 6


Західноукраїнські землі 1921-1939рр.
4



34
1
Українські землі у складі Польщі. Створення та діяльність ОУН



35
2
Українські землі у складі Румунії та Чехословаччини



36
3
Культурне життя на західноукраїнських землях



37
4
Відмінність у повсякденному житті радянської людини та жителів Західної України




38

Урок узагальнення знань за темою 6. Усне опитування. Тестова перевірка
1


НІ

38

Урок узагальнення знань за темами 5,6. Комплексна перевірка знань
1
НІ
НІ

предмет – Всесвітня історія, рівень стандарту (10кл.), 37 навчальних годин, І курс (1,2 семестр.)



теми

з/п

уроку

Кільк.
год.



Вступ
2

1
1
Структура і завдання курсу. Людство на початку ХХ ст.

2
2
Основні тенденції розвитку людства

№ 1


Передумови виникнення Першої світової війни. Війна та її наслідки
5

3
1
Причини та привід до початку ПСВ. Плани сторін

4
2
Початок Першої світової війни. Воєнні кампанії та події 1915-1916рр.

5
3
Воєнні кампанії та події 1917-1918рр. Завершення війн

6
4
Російська революція 1917р. Громадянська війна. Розпад імперій та утворення нових держав у Європі

7
5
Переосмислення системи загальнолюдських цінностей. Зміна статусу жінки в період війни

№ 2


Повоєнне облаштування світу. Варшавсько-Версальська система договорів
2

8
1
Паризька мирна конференція 1919-1920рр. та Вашингтонська конференція 1921-1922рр.

9
2
Міжнародні відносини в 1920-х на початку 1930-х рр.


10

Узагальнення знань за темами 1,2. Тестова перевірка
1

№ 3


Провідні держави світу в 20-х – 30-х рр. ХХ ст.
8

11
1
Особливості розвитку провідних країн світу в 1920-1930-х рр.

12
2
Сполучені Штати Америки

13
3
Політичний портрет Ф.Д Рузвельта

14
4
Велика Британія

15
5
Франція

16
6
Німеччина

17
7
Італія

18
8
Іспанія


19

Узагальнення знань за темою 3. Усне опитування, історичний диктант


№ 4


СРСР. Країни Центральної та Східної Європи
5

20
1
Утворення СРСР. Становлення тоталітарного режиму Й.Сталіна

21
2
Польща та Чехословаччина

22
3
Угорщина та Румунія

23
4
Болгарія та Югославія

24
5
Особливості соціально-економічного розвитку країн Центральної та Східної Європи


25

Узагальнення знань за темою 4. Контрольна робота


№ 5


Країни Азії та Латинської Америки
5

26
1
Японія

27
2
Китай та Індія

28
3
Політичний портрет М.Ганді

29
4
Туреччина. Арабські держави. Палестинська проблема

30
5
Країни Латинської Америки

№ 6


Міжнародні відносини 1930-х рр. Назрівання Другої світової війни
3

31
1
Зовнішньополітичні пріоритети провідних країн світу

32
2
Процес утворення перших вогнищ нової світової війни. Політика «умиротворення» агресорів

33
3
СРСР у системі міжнародних відносин напередодні Другої світової війни

№ 7


Розвиток культури у перші десятиліття ХХ ст.
2

34
1
Розвиток науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей

35
2
Мистецтво і література. Олімпійський рух

36
3
Узагальнення знань за темами 5-7. Тестова перевірка
1

37

Резервний
1

предмет – Людина і світ, (11клас) 17 навчальних годин, ІІ курс (1 семестр)



теми

з/п

уроку
Тематика уроків
Кільк.
год.

1
1
Вступ
1

1


Соціалізація особистості
2

2
1
Поняття «соціалізація». Гендерна соціалізація особистості

3
2
Поняття субкультури. Молодіжна субкультура. Школа. Однолітки

2
4
1
Стереотипи та упередження
1

3
5
1
Конфлікти
1

4
6
1
Соціум (суспільство людей)
1

5
7
1
Соціальна мобільність
1

6
8
1
Права, свободи та відповідальність. Зріз знань за т. № 1-6
1

7
9
1
Громадянське суспільство
1

8
10
1
Політичні інститути і процеси
1

9
11

Демократія
2


1
Поняття, форми та принципи демократії. Вибори як інструмент демократії

12
2
Поняття громади. Територіальне громадське та місцеве самоврядування. Участь громадян в управлінні суспільством

10
13
1
Засоби масової інформації
1

11
14
1
Нація
1

12
15
1
Полікультурність
1

13
16
1
Україна і світ
1


17
1
Річне узагальнення
1

ГРАФІК

поведення контролю знань учнів у ІІ семестрі
2016-2017 н.р.

Предмет
Тема
Тип контролю
№ групи та дата проведення
І курс



137-ТМ
14-КК
Історія України
Боротьба за українську державність (квітень 1918 – 1921рр.)
поточний
ІІ.02
ІІ.02

узагальнюючий
І .03
ІV .02
Встановлення й затвердження Радянського тоталітарного режиму (1921-1939)
поточний
V.03
V.03
ІV.04

узагальнюючий
ІV.04

Західноукраїнські землі 1921-1939рр.
узагальнюючий
ІІ.06
ІІ.06
Всесвітня історія
Провідні держави світу в 20-30-х рр.
узагальнюючий
ІV .01
ІV .01
СРСР. Країни Центральної та Східної Європи
узагальнюючий
ІІІ.03
ІІІ.03
Країни Азії та Латинської Америки
поточний
ІІІ.04
ІІІ.04
Міжнародні відносини 1930-х рр. Назрівання Другої світової війни
поточний
ІІ.05
ІІ.05
Розвиток культури у перші десятиліття ХХ ст.
узагальнюючий
ІІ.06
ІІ.06

Рекомендована література

Завантажуєте дане посилаеея:

Немає коментарів:

Дописати коментар