Розклад занять
Критерії оцінювання навчальних досягнень з історії
Під час оцінювання навчальних досягнень з
історії враховується:
-
рівень
оволодіння історичними знаннями; знання хронологічних меж періодів, найважливіших історичних подій і процесів;
визначення характерних суттєвих рис історичних явищ і подій;
-
рівень
умінь групування (класифікації) фактів за вказаною ознакою, розкриття
причинно-наслідкових зв’язків між подіями;
-
рівень
оволодіння практичними уміннями та навичками роботи з історичними джерелами;
обґрунтування власного ставлення учня
щодо історичної події, явища, діяча.
Всі види оцінювання навчальних досягнень учнів
здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці.
Рівні
навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії
навчальних досягнень учнів
|
І. Початковий
|
1
|
Учень
може назвати одну-дві події, дати,
історичні постаті чи історико-географічні об’єкти.
|
|
2
|
Учень називає декілька подій, дат,
історичних постатей або
історико-географічних об’єктів; вибирає правильний варіант відповіді
на рівні «так - ні»; має загальне уявлення про лічбу часу в історії.
|
|
3
|
Учень може двома-трьома простими реченнями розповісти
про історичну подію чи постать; впізнати її
за описом; співвіднести рік зі століттям, століття - з тисячоліттям ; має загальне уявлення про історичну карту.
|
ІІ. Середній
|
4
|
Учень може репродуктивно відтворити
невелику частину навчального матеріалу теми,
пояснюючи історичні терміни, подані у тексті підручника, називаючи
одну-дві основні дати; показуючи
на карті історико-географічний об’єкт.
|
|
5
|
Учень з допомогою вчителя може
відтворити основний зміст навчальної теми, визначати окремі ознаки історичних
понять, називати основні дати;
показувати на історичній карті основні місця подій.
|
|
6
|
Учень може самостійно
відтворювати фактичний матеріал теми, давати стислу характеристику
історичній постаті, встановлювати
послідовність подій; користуватись за допомогою вчителя наочними та текстовими джерелами історичної
інформації.
|
ІІІ. Достатній
|
7
|
Учень послідовно і логічно
відтворює навчальний матеріал теми, виявляє розуміння історичної
термінології, характеризує події (причини, наслідки, значення), виокремлює
деякі ознаки явищ та процесів; «читає» історичні карти з допомогою їх
легенди; використовує історичні
документи як джерело знань.
|
|
8
|
Учень володіє навчальним матеріалом і
використовує знання за аналогією, дає правильне визначення історичних понять,
аналізує описані історичні факти, порівнює однорідні історичні явища,
визначає причинно-наслідкові зв’язки
між ними, встановлює синхронність подій у межах теми; дає словесний опис
історичних об’єктів, використовуючи легенду карти.
|
|
9
|
Учень вільно оперує навчальним матеріалом, узагальнює окремі факти і формулює нескладні висновки,
обґрунтовуючи їх конкретними фактами;
дає порівняльну
характеристику історичних
явищ, самостійно встановлює причинно-наслідкові зв’язки; синхронізує події у межах курсу, аналізує зміст історичної карти.
|
ІV. Високий
|
10
|
Учень використовує набуті знання для вирішення нової навчальної проблеми;
виявляє розуміння історичних процесів; робить аргументовані висновки,
спираючись на широку джерельну базу; рецензує відповіді учнів; співставляє і систематизує дані історичних карт; синхронізує
події вітчизняної та всесвітньої
історії.
|
|
11
|
Учень володіє глибокими
знаннями, може вільно та
аргументовано висловлювати власні
судження, аналізувати історичну інформацію, співвідносити історичні процеси з
періодом на основі наукової періодизації історії.
|
|
12
|
Учень у повному обсязі опанував програмовий матеріал, що дає йому
змогу відповідно до вікових особливостей презентувати власну інтерпретацію історичних явищ.
|
Поурочно-тематичні плани
предмет - Історія України ( 10 клас), 38 навчальних годин, І курс (1,2
семестр.)
№ теми
|
№ з/п
|
№ уроку
|
Тема уроку
|
Кільк. год.
|
Група
|
||
ТМ
|
ОКН
|
КК
|
|||||
1
|
1
|
Завдання та структура курсу. Вступ до першого періоду
новітньої історії України. Формування індустріального суспільства на
українських землях
|
1
|
||||
№ 1
|
Україна на
початку ХХ ст.
|
6
|
|||||
2
|
1
|
Соціально-економічний розвиток та суспільно-політичне
життя в Наддніпрянській Україні
|
|||||
3
|
2
|
Події російської революції 1905-1907 рр.
|
|||||
4
|
3
|
Наддніпрянська Україна в 1907-1914 рр.
|
|||||
5
|
4
|
Українські землі у складі
Австро-Угорщини
|
|||||
6
|
5
|
Ідеї
автономії і самостійності в програмах українських політичних партій
Російської імперії та Австро-Угорщини
|
|||||
7
|
6
|
Особливості розвитку
культурного життя
|
|||||
8
|
Урок узагальнення знань за
темою 1. Усне опитування, тестова перевірка
|
1
|
|||||
№ 2
|
Україна в роки Першої світової війни
|
3
|
|||||
9
|
1
|
Українські землі в
геополітичних планах сторін. Перша світова війна та український національний рух
|
|||||
10
|
2
|
Воєнні дії на території України
в 1914-1917рр.
|
|||||
11
|
3
|
Життя на фронті і в тилу.
|
|||||
12
|
Наш край у 1900-1917рр.
|
1
|
НІ
|
||||
№ 3
|
Початок Української революції (1917 – квітень
1918)
|
4
|
|||||
13
|
1
|
Лютнева революція 1917р. й
Україна. Початок процесу державотворення. І та ІІ Універсали ЦР
|
|||||
14
|
2
|
Листопадовий переворот та
проголошення ІІІ Універсалу. Агресія більшовицької Росії проти УНР. ІV Універсал
|
|||||
15
|
3
|
Брест-Литовський договір та
його наслідки. Розпуск ЦР
|
|||||
16
|
4
|
Здобутки і прорахунки УЦР у
державотворчому процесі
|
|||||
17
|
Урок узагальнення знань за
темами 2,3. Контрольна робота
|
1
|
|||||
№4
|
Боротьба за українську державність (квітень 1918
– 1921рр.)
|
6
|
|||||
18
|
1
|
Утворення Української Держави.
Внутрішня та зовнішня політика. Антигетьманське повстання та відновлення УНР
|
|||||
19
|
2
|
Утворення та перші дії ЗУНР.
Злука УНР та ЗУНР. Національний рух на Буковині та Закарпатті
|
|||||
20
|
3
|
УНР в умовах агресії Антанти та
другої війни з Росією. Реорганізація Директорії. Радянська окупація України.
Повстанський рух
|
|||||
21
|
4
|
Україна в умовах агресії Польщі
та білогвардійців. Перший зимовий похід. Варшавська угода та війна з Росією.
Другий Зимовий похід. Поразка українського визвольного руху
|
|||||
22
|
5
|
Уроки державотворчих процесів
|
|||||
23
|
6
|
Особливості розвитку культури в
1917-1921рр.
|
|||||
24
|
Наш край у 1917-1921рр.
|
1
|
НІ
|
||||
25
|
Урок узагальнення знань за
темою 4. Усне опитування. Історичний диктант
|
1
|
|||||
№5
|
Встановлення й затвердження Радянського
тоталітарного режиму (1921-1939)
|
6
|
|||||
26
|
1
|
Державний статус УСРР.
Утворення СРСР. Визначення кордонів та адміністративно-територіальний поділ
|
|||||
27
|
2
|
Антибільшовицький повстанський
рух. Голод 1921-1923рр. НЕП. Індустріалізація. Коренізація та особливості її
втілення в УСРР. Релігійне життя
|
|||||
28
|
3
|
Форсована індустріалізація та
насильницька колективізація
|
|||||
29
|
4
|
Голодомор 1932-1933рр. –
геноцид українського народу. Масові репресії. Згортання українізації.
Конституція 1937р.
|
|||||
30
|
5
|
Розстріляне відродження.
Антицерковна політика. Особливості розвитку культури
|
|||||
31
|
6
|
Пропагандистський ідеал
радянської людини та її повсякденне життя. Представлення творчих проектів
|
|||||
32
|
Наш край у 1921-1939рр.
|
1
|
НІ
|
||||
32
|
Наш край у 1900-1939рр.
|
1
|
НІ
|
НІ
|
|||
33
|
Урок узагальнення знань за
темою 5. Комплексна перевірка знань
|
1
|
НІ
|
||||
№ 6
|
Західноукраїнські землі 1921-1939рр.
|
4
|
|||||
34
|
1
|
Українські землі у складі
Польщі. Створення та діяльність ОУН
|
|||||
35
|
2
|
Українські землі у складі Румунії
та Чехословаччини
|
|||||
36
|
3
|
Культурне життя на
західноукраїнських землях
|
|||||
37
|
4
|
Відмінність у повсякденному
житті радянської людини та жителів Західної України
|
|||||
38
|
Урок узагальнення знань за
темою 6. Усне опитування. Тестова перевірка
|
1
|
НІ
|
||||
38
|
Урок узагальнення знань за
темами 5,6. Комплексна перевірка знань
|
1
|
НІ
|
НІ
|
предмет – Всесвітня історія, рівень стандарту (10кл.), 37 навчальних годин, І курс (1,2 семестр.)
№
теми |
№
з/п |
№
уроку |
Кільк.
год. |
||
Вступ
|
2
|
||||
1
|
1
|
Структура і завдання курсу. Людство на початку ХХ ст.
|
|||
2
|
2
|
Основні тенденції розвитку людства
|
|||
№ 1
|
Передумови виникнення Першої світової війни.
Війна та її наслідки
|
5
|
|||
3
|
1
|
Причини та привід до початку
ПСВ. Плани сторін
|
|||
4
|
2
|
Початок Першої світової війни.
Воєнні кампанії та події 1915-1916рр.
|
|||
5
|
3
|
Воєнні кампанії та події 1917-1918рр.
Завершення війн
|
|||
6
|
4
|
Російська революція 1917р.
Громадянська війна. Розпад імперій та утворення нових держав у Європі
|
|||
7
|
5
|
Переосмислення системи
загальнолюдських цінностей. Зміна статусу жінки в період війни
|
|||
№ 2
|
Повоєнне облаштування світу.
Варшавсько-Версальська система договорів
|
2
|
|||
8
|
1
|
Паризька мирна конференція
1919-1920рр. та Вашингтонська конференція 1921-1922рр.
|
|||
9
|
2
|
Міжнародні відносини в 1920-х
на початку 1930-х рр.
|
|||
10
|
Узагальнення знань за темами 1,2.
Тестова перевірка
|
1
|
|||
№ 3
|
Провідні держави світу в 20-х – 30-х рр. ХХ ст.
|
8
|
|||
11
|
1
|
Особливості розвитку провідних
країн світу в 1920-1930-х рр.
|
|||
12
|
2
|
Сполучені Штати Америки
|
|||
13
|
3
|
Політичний портрет Ф.Д
Рузвельта
|
|||
14
|
4
|
Велика Британія
|
|||
15
|
5
|
Франція
|
|||
16
|
6
|
Німеччина
|
|||
17
|
7
|
Італія
|
|||
18
|
8
|
Іспанія
|
|||
19
|
Узагальнення знань за темою 3.
Усне опитування, історичний диктант
|
||||
№ 4
|
СРСР. Країни Центральної та Східної Європи
|
5
|
|||
20
|
1
|
Утворення СРСР. Становлення
тоталітарного режиму Й.Сталіна
|
|||
21
|
2
|
Польща та Чехословаччина
|
|||
22
|
3
|
Угорщина та Румунія
|
|||
23
|
4
|
Болгарія та Югославія
|
|||
24
|
5
|
Особливості
соціально-економічного розвитку країн Центральної та Східної Європи
|
|||
25
|
Узагальнення знань за темою 4.
Контрольна робота
|
||||
№ 5
|
Країни Азії та Латинської Америки
|
5
|
|||
26
|
1
|
Японія
|
|||
27
|
2
|
Китай та Індія
|
|||
28
|
3
|
Політичний портрет М.Ганді
|
|||
29
|
4
|
Туреччина. Арабські держави.
Палестинська проблема
|
|||
30
|
5
|
Країни Латинської Америки
|
|||
№ 6
|
Міжнародні відносини 1930-х рр. Назрівання Другої
світової війни
|
3
|
|||
31
|
1
|
Зовнішньополітичні пріоритети
провідних країн світу
|
|||
32
|
2
|
Процес утворення перших вогнищ
нової світової війни. Політика «умиротворення» агресорів
|
|||
33
|
3
|
СРСР у системі міжнародних
відносин напередодні Другої світової війни
|
|||
№ 7
|
Розвиток культури у перші десятиліття ХХ ст.
|
2
|
|||
34
|
1
|
Розвиток науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя
людей
|
|||
35
|
2
|
Мистецтво і література. Олімпійський рух
|
|||
36
|
3
|
Узагальнення знань за темами 5-7.
Тестова перевірка
|
1
|
||
37
|
Резервний
|
1
|
предмет – Людина і світ, (11клас) 17 навчальних годин, ІІ курс (1 семестр)
№
теми |
№
з/п |
№
уроку |
Тематика уроків
|
Кільк.
год. |
|
1
|
1
|
Вступ
|
1
|
||
1
|
Соціалізація
особистості
|
2
|
|||
2
|
1
|
Поняття «соціалізація». Гендерна соціалізація
особистості
|
|||
3
|
2
|
Поняття субкультури. Молодіжна субкультура. Школа.
Однолітки
|
|||
2
|
4
|
1
|
Стереотипи та
упередження
|
1
|
|
3
|
5
|
1
|
Конфлікти
|
1
|
|
4
|
6
|
1
|
Соціум (суспільство людей)
|
1
|
|
5
|
7
|
1
|
Соціальна мобільність
|
1
|
|
6
|
8
|
1
|
Права, свободи та відповідальність. Зріз знань за т. № 1-6
|
1
|
|
7
|
9
|
1
|
Громадянське суспільство
|
1
|
|
8
|
10
|
1
|
Політичні інститути і процеси
|
1
|
|
9
|
11
|
Демократія
|
2
|
||
1
|
Поняття, форми та принципи демократії. Вибори як інструмент демократії
|
||||
12
|
2
|
Поняття громади. Територіальне
громадське та місцеве самоврядування. Участь громадян в управлінні
суспільством
|
|||
10
|
13
|
1
|
Засоби масової інформації
|
1
|
|
11
|
14
|
1
|
Нація
|
1
|
|
12
|
15
|
1
|
Полікультурність
|
1
|
|
13
|
16
|
1
|
Україна і світ
|
1
|
|
17
|
1
|
Річне узагальнення
|
1
|
ГРАФІК
поведення контролю знань учнів у ІІ семестрі
2016-2017 н.р.
Предмет
|
Тема
|
Тип контролю
|
№ групи та дата проведення
|
|
І курс
|
||||
|
|
|
137-ТМ
|
14-КК
|
Історія України
|
Боротьба за українську державність (квітень 1918 –
1921рр.)
|
поточний
|
ІІ.02
|
ІІ.02
|
|
узагальнюючий
|
І .03
|
ІV .02
|
|
Встановлення й затвердження Радянського
тоталітарного режиму (1921-1939)
|
поточний
|
V.03
|
V.03
ІV.04
|
|
|
узагальнюючий
|
ІV.04
|
|
|
Західноукраїнські землі 1921-1939рр.
|
узагальнюючий
|
ІІ.06
|
ІІ.06
|
|
Всесвітня історія
|
Провідні держави світу в 20-30-х рр.
|
узагальнюючий
|
ІV .01
|
ІV .01
|
СРСР. Країни Центральної та Східної Європи
|
узагальнюючий
|
ІІІ.03
|
ІІІ.03
|
|
Країни Азії та Латинської Америки
|
поточний
|
ІІІ.04
|
ІІІ.04
|
|
Міжнародні відносини 1930-х рр. Назрівання Другої
світової війни
|
поточний
|
ІІ.05
|
ІІ.05
|
|
Розвиток культури у перші десятиліття ХХ ст.
|
узагальнюючий
|
ІІ.06
|
ІІ.06
|
Завантажуєте дане посилаеея:
Немає коментарів:
Дописати коментар